اجرای روف گاردن کردان

اجرای روف گاردن کردان

اجرای روف گاردن اگرچه امروزه بیشتر در ساختمان های شهری و خصوصا آپارتمانی، جذابیت و رواج دارد اما یکی دیگر از نقاط هدف برای اجرای روف گاردن ساختمان های لاکچری ویلایی در شهرها و باغ شهر ها و ویلاهای جنگلی و ساحلی می باشد. کردان یکی از نقاطی است که با توجه به آب و هوای مطلوب و کوهستانی و از طرفی نزدیکی به تهران و کرج مورد توجه ساکنین تهران و کرج قرار گرفته و در محدوده کردان ویلا و باغ های بسیاری ساخته و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

طراحی و اجرای روف گاردن و خدمات مشابه آن مانند تراس گاردن، استخر ، محوطه سازی، آلاچیق و پرگولا و ساخت و چیدمان اقلام بیرونی از جمله میز و نیمکت، آبنما، آتشدان و فلاورباکس از جمله خدماتی است که در کردان مورد توجه بوده و رایج است.

با توجه به اینکه بخش عمده ای از ساکنین کردان افرادی از قشر مرفه می باشند که در کردان ویلاهایی برای ایام تعطیل و استراحت خود مهیا نموده اند ساخت روف گاردن آلاچیق و استخر به صورت حرفه ای و لاکچری مد نظر بوده و معمولا از آیتم های سطح پائین و ارزان کمتر استفاده می شود. در این مقاله به بررسی اجرای روف گاردن کردان می پردازیم.

روف گاردن در مناطق سردسیر
مشاهده

کردان کجاست

کردان در شمال اتوبان کرج قزوین و در نزدیکی شهر جدید هشتگرد حدودا در مقابل تهراندشت قرار گرفته است. برای رفتن به کردان اگر به صورت پیش فرض از میدان آزادی تهران حرکت کنیم باید مسیری در حدود 65 کیلومتر را طی نماییم و زمانی در حدود یک ساعت را صرف کنیم هرچند در روزهای تعطیل و ساعات پرترافیک ممکن است این زمان تا 50% افزایش یابد.

کردان با دارا بودن آب هوای کوهستانی معمولا در زمستان بارش مناسبی دارد و در تابستان نیز دارای آب و هوای مطبوعی می باشد.

ویلا و ساختمان در کردان

کردان به عنوان محلی که غالبا به عنوان سکونت گاه موقت و تفریحی مورد استفاده قرار می گیرد و افراد ساکن در آن بیشتر در روزهای تعطیل و برای استراحت و تفریح به آن مراجعه می کنند دارای ساختمان های ویلایی و کم طبقه می باشد و آپارتمان سازی در آن دیده نمی  شود.

اجرای روف گاردن پالیزبام
مشاهده

ویلاسازی به روش های مختلف از جمله ثابت و پرتابل در کردان در حال انجام است و رونق ساخت ساختمان های ویلایی در آن رو به گسترش است هر چند طی چند سال گذشته بخشی از تقاضای باغ و ویلا در تهراندشت پاسخ داده شده است اما کردان کماکان در حال گسترش است.

ویلاهای ساخته شده در کردان عمدتا حداقل دارای یک محوطه سبز و استخر روباز می باشند و تعدادی از آنها نیز از آپشن های روف گاردن و تراس گاردن برخوردار می باشند که پالیزبام با برخورداری از طراحان خبره و تیم اجرایی با تجربه آمادگی ساخت انواع روف گاردن و تراس سبز به صورت تخصصی و همچنین ساخت دوراستخر با چوب پلاست و یا ترموود را دارد.

اجرای روف گاردن در کردان

با توجه به رواج ویلا سازی و ساخت و ساز در کردان پیشنهاد پالیزبام اجرای روف گاردن، تراس گاردن و دیوار سبز می باشد که علاوه بر کاربردی بودن ، ارزش افزوده قابل توجهی را نیز شامل حال مالکان نموده و سازندگان نیز می توانند در فروش ویلاهای دارای روف گاردن مزیت بیشتری داشته باشند.

همه چیز درباره روف گاردن
مشاهده

اجرای روف گاردن در کردان توسط شرکت پالیزبام به صورت مودولار پرتابل انجام می شود که از مزایای این روش سرعت بالا، قابلیت جابجایی، وزن سبک، توجیه اقتصادی و زیبایی و دوام بالا می باشد. هرچند در مواردی نیز به خواست کارفرما و یا برای اعمال تنوع بیشتر برخی از آیتم ها به صورت بنایی و با مصالح اجرا می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما