اپلیکیشن های کاربردی طراحی روف گاردن

اپلیکیشن های کاربردی طراحی روف گاردن

خیلی از اپلیکیشن ها وجود دارند که می توانند در طراحی محوطه، روف گاردن، تراس سبز و فضاهای داخلی و .. کار راه انداز باشند و ابعاد اندازه حدودی در اختیار شما قرار دهند. در این مقاله به اپلیکیشن های کاربردی طراحی روف گاردن می پردازیم و 8 تا از آن ها را که تبلیغات و باگ زیادی ایجاد نمی کنند و برای اندروید مناسب هستند را معرفی می کنیم.

اپلیکیشن BIMX

از این برنامه برای ارائه جذاب طرح به کارفرما استفاده می کنند. برای استفاده از این اپلیکیشن نیاز به فایلی با خروجی آرکیکد دارید و بعد از آن می توانید فایل نهایی را در BIMX به صورت سه بعدی ببینید. اطلاعات هر آبجکتی که داخل طرح سه بعدی وجود دارد را می توانید با سلکت کردن آن مشاهده کنید. این اطلاعات می تواند شامل ابعاد و اندازه آبجکت انتخاب شده، نام و … باشد. علاوه بر آن می توانید با استفاده از کلیک کردن مثلا یک پنجره به داخل آن دسترسی پیدا کنید و در فضا بچرخید و تمام بخش های آن را مشاهده کنید.

روف گاردن اصفهان
مشاهده

در این برنامه شما به مقطع هر یک از بخش های آن نیز دسترسی دارد و با کلیک کردن روی علامت های ایجاد شده می توانید اطلاعات هر مقطع را روی نقشه و یا به صورت برش دادن در مدل مشاهده کنید.

اپلیکیشن BIMX

اپلیکیشن Concepts

یکی دیگر از اپلیکیشن های کاربردی طراحی بام سبز کانسپت می باشد. شما می توایند با وارد کردن عکس گرفته شده از وضعیت موجود بام ساختمان طراحی ها و ایده پردازی های اولیه خود را بدون نیاز به سیستم انجام دهید. در این برنامه می توانید گرید صفحه را تغییر دهید و واحد اندازه گیری آن را مشخص کنید. با فعال کردن گزینه اسنپ در این برنامه می توانید خطوط صافی را مانند فضای کاری اتوکد داشته باشید. گزینه بعدی در این برنامه گزینه آرک می باشد که می توانید با استفاده از آن حالت های مختلفی از آرک را ترسیم کنید.

ابزارهایی که در قسمت بالای برنامه وجود دارد به شما این امکان را می دهد تا خطوط خود را با شکل های متفاوتی بکشید و ضخامت و کیفیت هر یک از آن ها را تنظیم کنید. همچنین این برنامه تمامی رنگ های موجود را در اختیارتان می گذارد.

اپلیکیشن های کاربردی طراحی روف گاردن

اپلیکیشن DWG Fastview

برای ادیت فایل های اتوکد در اندروید این برنامه کاربرد زیادی دارد. در این اپلیکیشن ابزارهای اصلی نرم افزار اتوکد آورده شده و در دسترس شما می باشد. همچنین شما می توانید در لحظه برای برداشت بام ساختمان مورد نظر از این برنامه استفاده کنید و پلان آن را با اندازه های برداشت شده ترسیم کنید.

طراحی روف گاردن و تراس گاردن
مشاهده
اپلیکیشن های کاربردی طراحی روف گاردن

اپلیکیشن ARPLAN 3D

حتی شما می توانید با استفاده از دوربین گوشی خود ابعاد و اندازه های حدودی پروژه موردنظر خود را برداشت کنید. این برنامه می تواند با استفاده از داده هایی که شما دادید پلان و تری دی فضای شما را به شما بدهد که قابل ادیت نیز خواهد بود.

همچنین فایل نهایی بدست آمده را می توانید نام گذاری کنید و برایش عکس فضا را تعریف کنید و حتی لوکیشن محل پروژه را اضافه کنید.

اپلیکیشن های کاربردی طراحی روف گاردن

اپلیکیشنEasr Area

برای بدست آوردن مساحت، مسافت ومحیط حدودی فضا بر روی نقشه هوایی جهت تعیین هزینه طراحی و مدت زمان انجام آن به کار فرما در لحظه می توانید استفاده کنید. ابعاد و اندازه هایی که این برنامه در اختیار شما می گذارد را می توانید با واحد های مختلفی نیز بدست بیاورید. ایمپورت نمودن عکس داخل این برنامه نیز امکان پذیر است و به شما این اجازه را می دهد که بتوانید اندازه های حدودی تصویر واقعی خود را بدست بیاورید.

اجرای بهار خواب در ساختمان - بهار خواب آپارتمان چه بخش هایی دارد
مشاهده

اپلیکیشن Field Area نیز همانند اپلیکیشن ذکر شده ی بالا عمل می کند.

مطلب پیشنهادی : پاسیو سبز

اپلیکیشن Leaf Snap

تا به حال شده با گیاهی روبرو شوید که اسمش را نمیدانید و ظاهر آن را برای استفاده در روف گاردن مناسب بدانید. با استفاده از این اپلیکشن می توانید با وارد کردن عکس گیاه مورد نظر خود و یا عکس گرفته شده در لحظه نام و اطلاعات مربوطه به آن گیاه را بدست بیاورید.

اپلیکیشن های کاربردی طراحی روف گاردن

اپلیکیشن Color Gear

برای استفاده از رنگ ها در طراحی بام سبز خود می توانید با استفاده از مکمل های رنگی این اپلیکیشن کاربردی طراحی روف گاردن و کد رنگی داده شده به راحتی و با استفاده از علم مربوطه انتخاب انجام دهید و از خستگی دید در فضا جلوگیری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما