روف گاردن – شرکت پالیزبام

روف گاردن - شرکت پالیزبام

امروزه ساختمان های ساخته شده و در حال ساخت زیادی هستند که تمایل به داشتن روف گاردن دارند. به طور متعدد به مزیت های داشتن روف گاردن در این سایت و سایت های دیگر اشاره شده و به طور دقیق تر در کتاب های زیادی چاپ شده است. در این راستا در این مقاله با عنوان ” روف گاردن – شرکت پالیزبام ” به چگونگی داشتن روف گاردن و معرفی شرکت متخصص در این زمینه می پردازیم و از گفتن مزیت های فراوان آن صرف نظر می کنیم.

برداشت روف گاردن

قبل از هر چیزی مخاطب روف گاردن نیاز دارد تا به طور کامل برای داشتن بام سبز توجیه شود و به طور کامل دغدغه هایی که برای داشتن آن دارد رفع شود. به همین منظور در ابتدای کار یک الی دو کارشناس از محل مورد نظر بازدید می کنند و در محل پروژه به کارفرما مشاوره ارائه می دهند و بعد از بررسی و برداشت بام، کارفرما را از تمامی چالش ها و پیشنهادات آگاه می کنند. در مقابل کارفرما حق دارد تمامی دغدغه های خود را بازگو کند و میزان بودجه ای که برای این کار لازم می داند را بیان کند.

تعمیر و نگهداری روف گاردن – نگهداری بام سبز
مشاهده

به طور مثال امکان دارد در حین برداشت کارشناس متوجه برخی از اشکالات ساختمان شود که می تواند در اینده عواقبی در طبقات داشته باشد که در این صورت از  کارفرما خواستار تعمیر آن و یا عایق بندی مناسب قبل از اجرا می باشد.

برداشت روف گاردن نیز به طور دقیق صورت می گیرد تا در هنگام طراحی تمامی تاسیسات و اندازه ها لحاظ گردد. برداشت شامل عکسبرداری، فیلمبرداری، یادداشت برداری درخواست های کارفرما و چالش های پیش رو، کشیدن کروکی همراه با ابعاد و اندازه ها و … می باشد.

طراحی روف گاردن – شرکت پالیزبام

طراحی که می خواهد برای روف گاردن شکل بگیرد زمان نسبتا زیادی را نیاز دارد. طرح  در قالب دو آلترناتیو آماده می شود که هر کدارم از این طرح های پیشنهادی نیازمند تایمی برای دو بعدی کردن، مدلسازی، خروجی، انیمیشن و شیت بندی هستند. در این راستا در تمامی کشورهای دنیا بالخصوص ایران، طراح هزینه ای را برای جدیت کار، وقت و انرژی و علمی که صرف می کند، دریافت می کند. که در شرکت پالیزبام این هزینه به محض قرارداد شدن پروژه به کارفرما عودت داده می شود و به عبارتی خدماتی رایگان به کارفرما ارئه می شود.

انواع روف گاردن
مشاهده

مطلب پیشنهادی : مبلمان فضای باز

طراحی به این منظور صورت می گیرد که کارفرما از روف گاردنی که قراره داشته باشد کاملا آگاه باشد و با خیال راحت و اعتماد کامل در کنار پروژه همراه شود.

در ادامه به بررسی مواردی که جلوتر ذکر شد و قراره به کارفرما ارائه شود می پردازیم:

  • آلترناتیو: طرح های پیشنهادی که به کارفرما ارائه می شود تا بتواند راحت تر انتخاب و یا دو طرح را باهم ادغام کند.
  • طرح دو بعدی: در ابتدای کار طراحی پلان آن کشیده می شود که بتوان در یک نگاه کلی به جانمایی فضاها و آیتم های مورد نظر اشاره نمود که در صورت نیاز و به خواسته ی کارفرما بتوان به راحتی جای آن ها را عوض نمود.
  • طرح سه بعدی: طرح به صورت شبیه سازی شده پرداخته می شود تا کارفرما تمامی کاری که قرار است اتفاق بیفتد را درک کند و از در جریان انداختن پروژه اطمینان حاصل کند.
  • خروجی: نهایت طرح سه بعدی که کافرما مشاهده می کند به صورت رندر شده همراه با انیمیشن می باشد. در این مرحله مدلسازی انجام شده متریال دهی می شود و فضایی نزدیک به واقعیت را به بیننده ارائه می دهد.
  • شیت بندی: شیت بندی خروجی کار برای بهتر متوجه شدن کارفرما ضروری است. در شیت بندی ها معمولا راهنما و نمونه کارهای شبیه سازی شده قرار داده می شود.
پاسیو سبز
مشاهده

اجرای روف گاردن – شرکت پالیزبام

قبل از رسیدن به مرحله ی اجرایی شرکت پالیزبام از هر متریالی که قرار است دروف گاردن استفاده شود به صورت کالیته و کاتالوگ به کارفرما ارائه می دهد تا کارفرما به صورت کامل متریال ها را لمس کند و رنگ مورد نظر خود را انتخاب کند.

در این راستا اجرا می تواند راحت تر و در زمان کوتاه تری انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما