روف گاردن شیراز

روف گاردن شیراز

روف گاردن برای مردم شیراز می تواند بسیار کاربردی و مفرح واقع شود. استفاده از حال و هوای اردیبهشت ماه در شیراز می تواند به صورت مکرر به کمک روف گاردن تامین گردد. در این مقاله به روف گاردن شیراز می پردازیم.

طراحی روف گاردن شیراز

در ابتدا کاربری و فضاهایی که می توان برای روف گاردن شیراز در نظر گرفت را در پلان برداشت شده به صورت لکه جانمایی می کنیم. این کاربری ها می توانند تفریحی، خدماتی، اجتماعی و … باشند. بر اساس کاربری های موجود می توان فضاهای سرگرمی مثل مینی گلف، فضای بازی کودکان، استخر و … یا فضای تهیه غذا و خیلی از فضاهای دیگر در آن را طراحی نمود. فضاهای نامبرده شده یکی از مزایای داشتن روف گاردن می باشد که علاوه بر آن ها استاده از آب و هوا، جلوگیری از آلودگی هوا، بهینه سازی مصرف انرژی و … می توانند دلایل توجیه کننده ای برای اجرای بام سبز داشته باشند. تمامی طراحی ها باتوجه به متریال های انتخاب شده ی مناسب شرایط آب و هوایی شیراز صورت می گیرد و به صورت سه بعدی و انیمیشن به کارفرما ارائه می شود.

کسب درآمد از روف گاردن
مشاهده
روف گاردن شیراز

طراحی کاشت روف گاردن شیراز

طراحی کاشتی که در تراس سبز، محوطه سازی و بام های سبز صورت می گیرد نیز باید کاربری مشخصی داشته باشند. قبل از انتخاب گیاهان باید احساس و کاربردی که می خواهید در فضا ایجاد کنید را تعیین نمایید. به عنوان مثال می توان بستر کاشت فضای مورد نظر را برای کاشت سبزیجات خانگی، گیاهان دارویی مثل بومادران و گل گاو زبان، برای زیبا سازی، معطرسازی، بستن دید همسایه به فضا و … آماده کرد.

علاوه بر همه ی این ها در نظر گرفتن ارتفاع هر گیاه، رنگ آن، شکل آن و … در طراحی و چیدمان کاشت مورد اهمیت می باشد.

روف گاردن شیراز

روش اجرای پالیزبام در بام سبز شیراز

شرکت متخصص پالیزبام در زمینه صفر تا صد طراحی، تولید متریال تا اجرای پروژه های محوطه، روف گاردن، تراس گاردن، دیوار سبز، پاسیو سبز و … در سراسر کشور خدمت رسانی می کند. روش اجرایی که در پیش گرفته است از مدرن ترین روش های اجرایی جهان محسوب می گردد. روش پرتابل مدوولار بهترین روش برای اضافه نکردن بار سنگین به ساختمان، حفظ بنا، مدت زمان اجرای کوتاه، ایجاد قابلیت تعمییر و نگهداری و … می باشد.

انواع روف گاردن
مشاهده

کارشناسان پالیزبام می توانند در مرحله ی اول به صورت مجازی با کارفرما ی شیراط ارتباط برقرار کنند و در صورت لزوم به محل پروژه بروند و برداشت دقیق انجام دهند و طرح ها را به خواسته ی کارفرما به صورت مجازی یا حضوری ارائه دهند. پس از موافقت طرح در کوتاه ترین زمان ممکن متریال های مورد نظر را تولید و اقلام پیش ساخته را در کارگاه می سازند و اجرا انجام می دهند.

روف گاردن شیراز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما