نوشته شد

ساخت روف گاردن رستوران

در جامعه امروزی به دلیل استقبال بیش از اندازه از رستوران ها و کافی شاپ ها دیگر فقط کیفیت مواد خوراکی برای جذب مشتری کافی نمی باشد بلکه دیزاین رستوران ها و مکان آنها هم کمک بسزایی به جذب مشتری می کند و می تواند به عنوان مزیت رقابتی یک رستوران مطرح باشد. امروزه با توجه به شیوع کرونا رستوران های فضای باز میان عموم مردم طرفدار بیشتری دارند پس در نتیجه ساخت روف گاردن رستوران ( رستوران بام )کمک بزرگی به این صنف خواهد کرد.

مزایای ساخت روف گاردن رستوران

ساخت رستوران بر روی روف گاردن مزیت های بسیاری دارد که مواردی از آن در ذیل نام برده شده است:

  • استفاده از هوای آزاد
  • جلوگیری از ایجاد سر و صدای زیاد
  • ایجاد فضایی نو برای برگزاری مراسم، ایونت و عکاسی
  • افزایش سبزینگی و سرزندگی در فضای روف گاردن
  • امکان استفاده از فضای بلااستفاده بام و کاهش هزینه تمام شده ساخت و تجهیز رستوران
  • جلوگیری از انتشار بیماری هایی مانند کرونا و ایجاد امنیت روانی برای مشتریان

طراحی روف گاردن رستوران

طراحی ، اولین قدم برای ساخت و ایجاد هر فضایی است که کمک می کند خواسته های کارفرما و بهینگی استفاده از فضا محقق شود. لذا برای ساخت روف گاردن رستوران قبل از اجرا باید به نکات طراحی زیر توجه شود:

طراحی محوطه:

محوطه سازی یکی از نکاتی است که تاثیر زیادی بر زیبایی فضای شما می گذارد؛ استفاده از پرگولا، رواق، آبنما، فلاورباکس، مبلمان ، گل و گیاه و … در مکان های مناسب یکی از اصل های محوطه سازی می باشد، طراحی خاص محوطه و سبزینگی روف گاردن بیشترین تاثیر بر روی جذب مشتری در روف گاردن رستوران را دارد.

کف سازی:

در ساخت روف گاردن رستوران به این نکته توجه داشته باشید به دلیل رفت و آمد زیاد حتما از کف پوش مقاومی استفاده کنید برای این  منظور چوب پلاست علاوه بر نمای زیبایی که نزدیک به چوب طبیعی دارد ، مقاومت بالایی نسبت به رطوبت و رفت و آمد مداوم دارد. چوب پلاست در رنگ های مختلفی تولید می گردد و برای کف پوش بهتر است از رنگ های تیره تر استفاده گردد زیرا نسبت به سایر رنگ ها چرک تاب تر می باشد؛ در طراحی روف گاردن رستوران می توانید برای تفکیک فضاها از تغییر رنگ در کف پوش ها استفاده کنید.

استفاده مناسب از المان ها و اقلام:

فضای روف گاردن رستوران به دلیل پذیرش تعداد بالای مشتری باید فضای کافی برای نشستن مشتری داشته باشد در این مورد وزن المان های استفاده شده باید به گونه ای باشد که بام شما آسیب نبیند.

در روش مدولار پرتابل پالیزبام بار اضافی بر ساختمان به حداقل می رسد و امکان آسیب بام را به حداقل ممکن می رساند.

فضای سبز:

در علم روانشناسی ایجاد سبزینگی و حضور در فضای سبز سبب افزایش آرامش روانی می گردد و همین به طور مستقیم در جذابیت و فروش یک رستوران تاثیرگذار می باشد. دقت داشته باشید در این سبک فضاها حتما از گیاهان مقاوم به خشکی و تغییرات شرایط آب و هوایی استفاده گردد.

نورپردازی روف گاردن:

نورپردازی عاملی است برای زیبایی دوچندان فضا که در صورت اجرای صحیح در زیبا و کاربردی تر شدن روف گاردن رستوران هم می تواند بسیار موثر باشد. باید در نظر داشت نور رستوران باید به گونه ای باشد که علاوه بر آنکه نور محیط را مهیا می کند، آرامش بخش باشد به همین دلیل از نور حداقلی در شب های رستوران استفاده می شود.

شبیه سازی عناصر طبیعی در ساخت روف گاردن رستوران

یکی از المان های که تاثیر بسزایی در دیزاین رستوران دارد ایجاد دیوار سبز و صدای آب در محیط می باشد که بار روانی را تا حد امکان در محیط کاهش می دهد.

در مجموع ایجاد رستوران در فضاهای باز و روف گاردن راندمان فروش رستوران را بالا می برد زیرا هر چه فضا دلپذیرتر باشد مشتری علاقه مند به حضور بیشتر در محیط خواهد بود.

پالیزبام با اشراف کامل به کلیه مراحل طراحی، تامین ، ساخت اقلام و نصب و اجرای روف گاردن دارای تخصص لازم برای طراحی و اجرای روف گاردن رستوران می باشد.

قیمت کفپوش روف گاردن
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما