سازه در روف گاردن

سازه در روف گاردن

سازه ها در روف گاردن یکی از مهم ترین اجزای بام سبز ما می باشند زیرا با سازه های مختلف می توانیم روف گاردن خود را طراحی و اجرا کنیم.

سازه های قابل اجرا در روف گاردن

برخی از سازه ها هستند که در روف گاردن قابل اجرا می باشند که در ذیل به برخی از آن ها اشاره می شود:

آبنما

آلاچیق

دیوار سبز

استخر های پیش ساخته

آتشگاه و …

آبنما های پیش ساخته

این گونه از آبنماها قابل جابه جایی بوده و به راحتی می توانند در هر بخشی از فضای روف گاردن شما قرار بگیرند.

آلاچیق

آمیتوان از آلاچیق های شیشه ای و انواع آلاچیق ساخته شده از چوب پلاست استفاده کرد.ساختار های آلاچیق می توانند به صورت های مختلف مانند مربع،مستطیل، شش ضلعی و اشکال دیگری باشند و این مورد بستگی به خواسته ی کارفرما دارد.

باید به این موضوع توجه کنیم که آلاچیق ها علاوه بر زیبایی و حس آرامشی که به ما می دهند،باید متریال مناسبی در برابر فضایی که در اختیار داریم داشته باشند و دلیل آن این است که به خاطر شرایط متغیر جوی به آلاچیق ما صدمه ای وارد نشود و متریال آن را خراب نکند.

روف گاردن در مناطق سردسیر
مشاهده

فضای داخلی آلاچیق را نیز میتوان با مبلمان های مناسب پر کرد که بهتر است مبلمانی را انتخاب کنیم که علاوه بر راحتی بتواند سازگاری مناسب در بربر شرایط محیطی داشته باشد.

سازه در روف گاردن

دیوار سبز

گرین وال ها یا همان دیوار سبز یکی از مناسب ترین راه ها برای داشتن گیاه در فضاهای محدود می باشند.

دیوار سبز یکی از بهترین و جذاب ترین طراحی هایی است که میتوان برای کارفرما انجام داد. در این طراحی می توان گیاهانی که هم زیبایی و هم کاربردی هستند را برای کارفرما اجرا کرد و فضایی دل نشین را ایجاد نمود. در برخی موارد کارفرما درخواست ادغام دیوار سبز همراه با آبنما را دارد که بسیار فضای زیبایی را به روف میدهد و نمونه هایی از این طرح را میتوانیم در اینجا مشاهده کنیم. گرین وال ها می توانند بسته به شرایط کارفرما هم در فضای بسته و هم در فضای باز باشند.

سازه در روف گاردن

استخر های پیش ساخته یا فایبر گلاس

در این نوع طرح اگر فضای روف گاردن ما به ما اجازه ی طراحی این نوع استخر ها را بدهد، مناسب ترین گزینه برای کارفرما میباشد که می تواند کاربری فضا را ارتقا دهد.

اجرای روف گاردن در خزرشهر
مشاهده

آتشگاه

اتشگاه ها در روف گاردن می توانند فضای بسیار گرم و صمیمی را در  روف به ما ببخشند. اطراف آتشگاه را می توانیم با مبلمان مناسب پر کنیم.

می توان طرح های مختلفی را برای ایجاد آتشگاه در روف انجام داد و بهتر است طراحی این نوع آتشگاه ها را متناسب با بقیه فضای روف گاردن در نظر بگیریم.

آتشگاه ها را می توان بسته به سلیقه ی کارفرما و فضا به صورت ذغالی، برقی و شعله ای اجرا کرد.

پالیزبام صفر تا صد پروژه را با طراحی مناسب مهندسین و تیم اجرا به عهده خواهد گرفت و سعی بر این دارد که فضای دلنشین و کاربردی را به شما هدیه دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما