نوشته شد

طراحی تراس کوچک

در خیلی از موارد علاقه زیادی از سمت کارفرما برای اجرای تراس گاردن و یا روف گاردن وجود دارد اما به دلیل کوچکی محیط از ایده طراحی و اجرای آن منصرف می شود. تیم پالیزبام قادر به طراحی هر ابعادی می باشد حتی طراحی تراس کوچک که شاید به نظر برسد برای آن هیچ کاری نمی توان انجام داد.

ایده هایی برای طراحی تراس کوچک

اگر برای تراس های در ابعاد کوچک یکسری نکات را رعایت کنید به راحتی می توانید تراسی ساده و در عین حال زیبا داشته باشید که در این جا به بررسی این نکات می پردازیم:

تبدیل محدودیت ها به فرصت:

در خیلی از موارد در تراس و یا بالکن شاهد نمای کولر، لوله های بیرون ساختمان، پکیج دیواری و… می باشیم که نمای زیبایی به محیط اطراف نمی دهد به همین منظور به راحتی می توان آن را با چوب پلاست و یا ترمووود کاور کرد و در بعضی از موارد با ایجاد کمدی در زیر آن فضایی برای وسایل خود هم مهیا کرد.

کاور نرده ها:

برای به وجود آوردن نظم و هماهنگی در طراحی تراس کوچک می توان نرده های بالکن و یا تراس را کاور چوب پلاست و یا ترمووود کرد و برای افزایش سبزینگی، فلاورباکس هایی بر روی نرده قرار داد و درون آن انواع گیاها ن را کاشت.

دیوار سبز:

یکی از مواردی که به زیبایی تراس شما کمک شایانی می کند ایجاد دیوار سبز می باشد، انواع دیوار سبز کابلی، فلاورباکسی و نمدی برای تراس های کوچک قابل اجرا می باشد.

آبنما:

در طراحی تراس کوچک آبنما هم جزء مواردی می باشد که نمای تراس شما را زیبا می کند و حس طراوت و سرزندگی را در محیط شما افزایش می دهد. آبنما های سازه ای پالیزبام همراه با دیوار سبز اجرا می شود و برای محیط کوچکتر این امکان را می دهد بدون در نطر گرفتن کوچکی فضا هم آبنما و هم دیوار سبز را در فضای خود داشته باشید.

مبلمان:

استفاده از مبلمان یکی از گزینه های نگران کننده برای کارفرما به شمار می آید اما به وسیله صندلی های تاشو پالیزبام که از مقاومت بالایی برخوردار هستند این نگرانی کاملا رفع خواهد شد و همچنین بیشترین استفاده را از فضای خود خواهید کرد.

پروژه تراس اکباتان:

پروژه تراس کوچک اکباتان یکی از پروژه اجرایی پالیزبام می باشد که برای کارفرما آقای صمدی اجرا شده است و از تمام محدودیت ها و فرصت ها به بهترین شکل در این تراس نقلی انجام شده است.

میز و نیمکت محوطه
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما