نوشته شد

قیمت کفپوش روف گاردن

در طراحی و اجرای یک بام علاوه بر کیفیت دیوارپوش و کفپوش، قیمت کفپوش روف گاردن هم بسیار حائز اهمیت می باشد. متریال های مختلفی برای کف پوش روف گاردن استفاده می گردد که در اینجا به بررسی کیفیت و قیمت هرکدام می پردازیم:

انواع قیمت کفپوش روف گاردن و تراس گاردن

دسته بندی کفپوش های بام سبز بسیار وسیع می باشد. برای یک بام می توان از متریال هایی چون: چمن، چوب پلاست، ترمووود، بلوک پلیمری و بسیاری دیگر استفاده کرد:

چمن مصنوعی: چمن یکی از پرطرفدار ترین کفپوش ها برای بام سبز و تراس سبز می باشد که در بازار انواع مختلفی از لحاظ کیفیت موجود می باشد، برای انتخاب چمن مصنوعی بهتر است از چمنی استفاده گردد که مقاومت بالایی نسبت به دمای بالا داشته باشد.

چوب پلاست و ترمووود: یکی از علاقه مندی های عموم مردم استفاده از چوب طبیعی برای کفپوش می باشد. چوب ها به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که پر استفاده ترین آن ها ترمووود می باشد، ترمووود به دلیل طبیعی بودن برای کفپوش روف گاردن بسیار زیبا می باشد اما در طول زمان احتمال پوسیدگی آن به حداکثر می رسد زیرا مقاومت کمی در برابر آفت و رطوبت دارد که همین امر هزینه نگهداری را هم بالا می برد، از طرفی قیمت کفپوش ترمووود نسبت به سایر کفپوش ها بالاتر می باشد.

پروژه تراس سبز اکباتان
مشاهده

به همین علت برای فضاهای بیرونی مانند روف گاردن، تراس گاردن ها و محوطه ها پیشنهاد می گردد که از چوب پلاست برای پوشش دیوار و کف استفاده گردد. چوب پلاست مقاومت بالایی نسبت به ترمووود دارد و در تمام شرایط آب و هوایی قابل استفاده می باشد. از تنها معایب چوب پلاست فقط می توان به رنگ پریدگی آن در طولانی مدت مانند سایر انواع چوب اشاره کرد که راهکاری که برای رفع این مورد ارائه می گردد استفاده از رنگ های تیره برای کفپوش می باشد زیرا رنگ پریدگی را در مقابل آفتاب به حداقل می رساند.

چوب پلاست علاوه بر اینکه از مقاومت بالایی برخوردار است در بازار قیمت مناسب تری نسبت به انواع متریال های دیگر دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما