نوشته شد

مبلمان بام سبز و تراس سبز

در واقع اگر شما بخواهید محیطی آرام و تک نفره داشته باشید و یا بخواهید مهمانی با دوستان خود داشته باشید باید مبلمان روف گاردنتراس سبز خود را به دقت انتخاب کنید زیرا مبلمانی که برای بام سبز انتخاب می شود باید با شرایط محیطی منطبق باشد وگرنه در طول مدت مبلمانی که شما استفاده کرده اید دچار فرسودگی می شود .

برای انتخاب صحیح و به مقرون به صرفه مبلمان بهتر است ویژگی های زیر را زیر نظر بگیرید :

وزن کم مبلمان روف گاردن :

به علت اینکه بام سبز هر ساختمان معمولا در آخرین طبقه قرار دارد بهتر است وزن مبلمانی که انتخاب می کنید سبک باشد که هم بار کمتری را به سازه وارد نماید و هم انتقال و جا به جایی آن به راحتی انجام شود .

سبک مبلمان بام سبز :

تعداد و شکل ظاهری کاملا طبق سلیقه شخصی شما تولید و یا تامین می شود اما بهتر است در انتخاب آن دقت لازم را به عمل بیاورید زیرا نمای ظاهری مبلمان شما نشان دهنده بُعدی از فردیت شما است .

مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی :

یکی از ویژگی های اصلی که باید مبلمان شما در روف گاردن یا تراس سبز داشته باشد این است که با شرایط آب و هوایی محلی که قرار دارید منطبق باشد زیرا به طور مثال در هنگام بارندگی شدید کوسن ها را به داخل می برید اما خود مبلمان را به طور مکرر نمی توانید جا به جا کنید پس سعی بر آن است از مبلمانی که مقاومت بالایی در مقابل بارندگی و تابش آفتاب دارد استفاده شود .

تمیز کردن مبلمان روف گاردن :

به علت اینکه مبلمان به طور مستقیم در برابر آلودگی های محیطی قرار می گیرد زود هم کثیف می شود پس بهتر است از مبلمان و متریالی استفاده کنیم که غیر قابل نفوذ نسبت به گرد و غبار باشد و هم چنین رنگ آن تیره تر باشد که آلودگی را بر روی خود نشان ندهد و در نهایت بتوان به راحتی نسبت به شستشو و تمیز کردن آن اقدام نمود.

متریال های متنوعی برای ساخت مبلمان روف گاردن و مبلمان فضای باز استفاده می شود که تعدادی از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم :

مبلمان چوبی روف گاردن :

یکی از مقاوم ترین متریالی که می شود برای مبلمان استفاده کرد چوب پلاست زیرا چوب پلاست هم نسبت به رطوبت مقاوم است و هم نسبت به پوسیدگی ناشی از حشرات ، اندازه چوب پلاست با انبساط و انقباض تغییری نخواهد کرد و ثبات بالایی در اندازه دارد . تنها ایرادی که به چوب پلاست وارد است این است که ممکن است در طولانی مدت دچار رنگ پریدگی شود که این مشکل خاصی برای شما به وجود نمی آورد کافیست فقط از رنگ های تیره تر استفاده کنید که این رنگ پریدگی را جبران کند .

مبلمان فلزی بام سبز :

انواع مختلفی از فلز مانند آلومینیوم سبک ، آلومینیوم ، استیل ضد رنگ و … هستند که زنگ نمی زنند و تغییر رنگ نمی دهند ، آلومینیوم نسبت به بقیه فلز ها از جذابیت پایین تری برخوردار است ، فولاد هم نسبت به بقیه فلزات مقاوم تر است ، مبلمان فلزی جذابیت ظاهری بالایی دارد اما برای روف گاردن گزینه مناسب نمی باشد زیرا هم نسبت به بقیه مبلمان ها سنگین تر است و هم اینکه در برابر تابش نور خورشید داغ می شود و استفاده از آن دشوار می شود .

مبلمان پلاستیکی بام سبز :

مبلمان های پلاستیکی از لحاظ زیبایی نسبت به بقیه مبلمان ها امتیاز کم تری را می گیرند ، هم چنین مقاومت کمتری در برابر شرایط مختلف آب و هوایی دارد ؛ بیشتر افکار عمومی به این نکته جلب می شود که هزینه آن بسیار کم است اما این را در نظر داشته باشید که به علت مقاومت پایین مبلمان پلاستیکی شما مجبور به تعویض زود به زود آن می شوید .

مبلمان حصیری روف گاردن :

مبلمان حصیری دارای مقاومت بالایی است و از لحاظ اقتصادی هم به صرفه می باشد ، تنها باید دقت کنبد کیفیت حصیری که خریداری می کنید بالا باشد که مجبور به تعویض زودهنگام آن نشوید.

اگر می خواهید روف گاردن سر سبز و کاملی داشته باشید مبلمان بخش جدا نشدنی آن است ، با خرید مبلمانی که با فضای محیطی شما هماهنگ است زیبایی فضای شما دو چندان می شود و فضای شما به حداکثر بهره وری خود می رسد .

مبلمان روف گاردن پالیزبام :

پالیزبام اقلام و مبلمان خود را عموما با استفاده از پروفیل آهنی و در مواردی استفاده از ورق گالوانیزه تولید می نماید که پس از اعمال پوشش ضد زنگ بر روی سازه برای افزایش مقاومت در مقابل خوردگی با استفاده از چوب پلاست و یا ترمووود کاور می شود . که همزمان دارای مزیت های مقاومت ، سبکی و زیبایی است.

گلدان چوب پلاست
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما