نصب گرین وال

نصب گرین وال

تعریف گرین وال : دیوار سبز یا گرین وال به سازه ای اطلاق می شود که تمام یا بخشی از سازه ی دیوار، دارای پوشش گیاهی می باشد که این پوشش گیاهی می تواند در غالب گیاهان طبیعی و مصنوعی باشد .

گرین وال ها انواع متفاوتی دارند که با توجه به ساختار انها نصب و اجرای متفاوتی نیز دارند حال به نصب گرین وال و ساختار ان  در این مقاله می پردازیم.

نصب گرین وال

انواع دیوار سبز

دیوار سبز مدولار

دیوار سبز کابی

دیوار سبز ترکیبی

دیوار سبز نمدی

دیوار سبز هیدروپونیک

ابتدا قبل از هر عملی در راستای نصب دیوار سبز حتما از نیروی کار متخصص مشاوره دریافت کنید که با توجه به محیطی که برای اجرای دیوار سبز در نظر گرفتید بتوانید بهترین نوع دیوار سبز را طراحی و اجرا کنید تیم متخصص پالیزبام به صورت کاملا رایگان شما را در این زمینه همراهی خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی : محوطه سازی

نصب گرین وال

دیوار سبز مدولار پالیزبام

 این سبک از دیوار سبز از اجزای گوناگون و ابعاد متفاوتی ساخته می شود . که شامل شاسی کشی فلزی ، بستر کاشت فلزی، و لایه های ژئوتکستایل و ژئودرین می باشد . به صورتی که ابتدا تیم طراحی پالیزبام در محیط کار حاضر شده و ابعاد و اندازه را بصورت دقیق بررسی و برداشت می کند سپس محیط را طبق درخواست و نیاز کارفرما طراحی می کند و اطلاعات مورد نیاز را به کارگاه شرکت انتقال داده و برای ساخت ترکیبات دیوار سبز اقدام می شود ساخت ترکیبات در کارگاه علاوه بر بالا بردن کیفیت کار به تسریع انجام کار نیز کمک شایانی می کند و شما کار فرمایان عزیز می توانید در کمترین زمان یک دیوار سبز جذاب در محیط خانه ی خود داشته باشید بعد از اماده شدن اجزای دیوار سبز در کارگاه نیروی متخصص اجرای برای نصب دیوار سبز به محل اعزام می شوند ابتدا زیر سازی برای نصب باکسای که به عنوان بستر کاشت در نظر گرفته شده انجام می شود و پس از نصب شاسی روی دیوار تمام بکسهای گل روی شاسی قرار می گیرد و لایه های نامبرده در درون باکسها قرار می گیرند و محیط برای دکاشت گل و گیاه کاملا اماده می شود معمولا برای این نوع دیوار سبزها یک سینی تبخیر اب نیز در نظر گرفته می شود که اب مازاد دیوار سبز به داخل سینی ریخته و از داخل ان بخار می شود . این سینی تبخیر باعث می شود در محیطهایی که درین موجود نیست مشکلی برای اجرای دیوار سبز نباشد .

5 پرسش پرتکرار در خصوص گرین وال
مشاهده
نصب گرین وال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما