نوشته شد

پروژه تراس سبز اکباتان

برقراری ارتباط با کارفرما برای پروژه تراس سبز اکباتان توسط مراجعه حضوری جناب آقای صمدی صورت گرفت. طی مشاوره رایگانی که کارشناس در اختیار ایشون قرار داد به نتیجه گیری نهایی در طراحی و رنگ چوب پلاست مورد نظر رسیدیم. طی همان روز تراس موردنظر طبق عکس و ابعادی که توسط کارفرما ارائه شده بود، توسط تیم طراحی پالیزبام در آتلیه، طراحی گردید و اصلاحات به همراه پیش فاکتور به کارفرما ارائه شد.روز بعد تمام متریال های مورد نیاز سفارش داده شد و کار استارت خورد.

نحوه آشنایی آقای صمدی با شرکت پالیزبام

پالیزبام برای پروژه هایی که علی الخصوص در فضای عمومی اجرا می شوند، تیکت هایی را در نظر دارد و بر روی تمامی اقلام اجرا شده در فضا قرار می دهند. تا در صورت خواست افراد دیگری که با آن فضا روبرو می شوند، ارتباط را تسهیل نماید. کارفرمای این پروژه نیز شرکت پالیزبام را توسط تیکت های موجود بر روی فلاورباکس های دیواری پروژه ی ناب پروتئین پیدا کرده است.

مبلمان روف گاردن و تراس گاردن
مشاهده

طراحی پروژه تراس سبز اکباتان

طی در خواست کارفرما دیوارهای موجود در تراس باید کاور چوب پلاست اجرا می شد. در ضمن این که قسمتی که پنل کولر قرارداشت خالی می ماند و پکیج موجود در دیوار روبروی کولر نیز کاور می شد. برای چالشی که وجود داشت مدیر پروژه تصمیم گرفت پکیج را به صورت یک کمد در بیاورد و یک دسترسی ایجاد نماید که مورد پسند کارفرما قرار گرفت.

علاوه بر کاور نمودن دیوارها و تاسیسات موجود کف تراس نیز با دک مورد نظر در طراحی پوشانده شد. نرده ها نیز ارتفاع حداقلی گرفت و با تایل های هفت با فاصله ی مورد نظر کاور شدند. در ادامه فلاورباکس های مدولار دیواری پالیزبام که از جنس گالوانیزه هستند و رنگ پودری کوره ای میخورند و داخلشان فیلتر و زهکش قرار گرفته شده است، به همراه سینی تخلیه به صورت پراکنده و به تعداد کم روی نرده قرار گرفتند. تا سبزینگی مورد نیاز برای تراس نیز تامین گردد.

لنداسکیپ چیست – محوطه سازی به چه معناست ؟
مشاهده

اجرای پروژه تراس سبز اکباتان

اجرای پروژه تراس سبز آقای صمدی واقع در اکباتان به مدت دوروز تمام گردید. تمامی دیوارها و همچنین کمد پکیج با استفاده از دیوارپوش های پالیزوود به همراه استراکچر آهنی صورت گرفت. دک نیز با استفاده از شاسی کشی و بدون اتصال به کف انجام شد. نرده ها نیز طبق طرح ارائه گردیده، اجرا شدند و در انتها فلاورباکس ها جانمایی گردیدند.

مطلب پیشنهادی : پاسیو سبز

گیاهان تراس و نحوه آبیاری آن ها

طی مذاکراتی که صورت پذیرفت و با توجه به راهنمایی و مشاوره تیم پالیزبام در خصوص فصل مناسب کاشت گل و گیاه و… قرار بر این شد که کارفرما طبق سلیقه ی خود و پس از سکونت در آن خانه کاشت را انجام دهند و آبیاری را با توجه به تعداد کم فلاورباکس های موجود در تراس و دسترسی آسان به صورت دستی انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما