نوشته شد

اجرای روف گاردن پالیزبام

در حوزه های مربوط به روف گاردن، تراس سبز، دیوار سبز و مشتقات آن شرکت پالیزبام به شرح ذیل نسبت به ارائه خدمات به مشتریان اقدام مینماید و روند اجرای روف گاردن پالیزبام را بررسی خواهیم کرد.

مشاوره

کارشناسان پالیزبام در اولین گام و خدمت قابل عرضه به عنوان مشاور امین مشتریان اقدام به ارائه مشاوره در حوزه های مرتبط مانند لزوم اجرای روف گاردن، نحوه ی اجراء، متریال مصرفی، هزینه های اجراء، دغدغه های مربوط به بار وارده به ساختمان، شیب بندی، عایق کاری، نحوه ی کاشت پوشش گیاهی، نوع و گونه های گل و گیاه مورد استفاده، زه کشی و فیلتراسیون، نگهداری اقلام، متریال، پوشش گیاهی و هر آنچه که مرتبط با روف گاردن میباشد مینماید. ما از اولین ارتباط با مشتریان تا ارائه پاسخ و رفع ابهامات و سئوالات مطروحه در کنار شما خواهیم بود.

طراحی

در حوزه طراحی، معاونت فنی و مهندسی و آتلیه ی پالیزبام پس از ارائه ی مشاوره به کارفرما و دریافت نظرات و خواسته های مربوطه (دریافت پلان یا برداشت حضوری از محل) ابتدا نسبت به طرح موضوع اقدام نموده و با هم فکری و دریافت ایده ها نسبت به طراحی اولیه و بهینه از منظر زیبایی، کارایی، هزینه و نظرات کارفرما اقدام نموده و پس از ادیت و تدوین نسبت به ارائه ی یک الی سه طرح به کارفرما اقدام مینماید و پس از پرزانته طرح پیشنهادی و تعامل و تطبیق طرح با خواسته ها و تأمین نظر کارفرما نسبت به ارائه ی طرح سه بعدی و برآورد هزینه اقدام نموده و در صورت توافق با کارفرما و عقد قرار داد موضوع کار و دیتیل و متریال و اقلام به معاونت اجرایی ابلاغ میگردد.

لازم به ذکر اینکه تیم طراحی تا پایان کار با کارفرما در تعامل بوده و چنانچه در حین و پس از کار نیاز به اقدامات تکمیلی و تغییراتی باشد در این خصوص اقدام مینماید.

تولید

پس از ابلاغ کار به معاونت تأمین و اجرا، در کمترین زمان ممکن، متریال و اقلام مورد نیاز (شامل پروفیل آهن، چوب پلاست،ترموود، بلوک سنگی، شن و قلوه، چمن مصنوعی و …) از محل دپوی کارگاه یا تأمین از مراجع آن انجام میگردد و در صورت عدم وجود اقلام در کارگاه یا سفارشی بودن، نسبت به تولید اقلام شامل انواع فلاورباکس، تری باکس، استند گل، آبنما و … اقدام و به محل پروژه ارسال میگردد.

در خصوص تولید و تأمین اقلام و متریال صرفا گل و گیاه با توجه به آسیب پذیری آن، پس از اتمام کامل عملیات اجرایی تأمین و به محل پروژه ارسال و بلافاصله کاشت انجام میشود.

اجرای روف گاردن پالیزبام

مهمترین بخش کار پس از تأمین اقلام و متریال، عملیات اجرائی میباشد که استادکاران خبره پالیزبام به سرپرستی یک از مهندسین اجرایی با حضور در محل پروژه و رعایت اصول و استاندارد ها نسبت به چیدمان اقلام و اجرای آیتم های اجرایی در محل مانند دکینگ کف، آلاچیق، پرگولا، آبنمای سازه ای، نصب دیوار سبز و … اقدام مینماید.

نگهداری بعد از اجرای روف گاردن پالیزبام

آخرین مرحله از خدمات قابل ارائه به کارفرمایان، خدمات نگهداری میباشد.

در حوزه ی اقلام و متریال نگهداری خاصی مد نظر نبوده، لکن توضیحات لازم به کارفرما داده میشود و همچنین چنانچه در گذر زمان بخشی از کار دچار آسیب یا تخریب توسط عوامل بیرونی گردد یا نیاز به جابه جایی یا تعویض باشد تیم اجرایی پالیزبام خدمات مربوطه را ارائه مینماید.

در میان متریال بکار رفته در روف گاردن در قسمت نمای دیوار ها، فلاورباکس ها و دکینگ کف، ترموود نیاز به نگهداری از طریق رنگ آمیزی یا رزین در بازه های 18 تا 24 ماهه دارد که خدمات آن ارائه میگردد و البته عموما پیشنهاد پالیزبام بر مبنای تجربه، تا حد امکان استفاده از چوب پلاست میباشد که نیاز به هیچگونه نگهداری و ترمیمی نداشته و مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی مختلف، رطوبت و تابش آفتاب دارد. خدمات نگهداری گل و گیاه که مهمترین سرفصل نگهداری میباشد پس از کاشت به کارفرما آموزش داده خواهد شد و البته با انتخاب گل و گیاه ذسالم و متناسب با محیط، خاک مناسب و نصبسیستم آبیاری اتوماتیک نیاز به نگهدای به حداقل رسیده و میتوان پوشش گیاهی را به بهترین شکل حفظ نمود.

روف گاردن در قم
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما