روف گاردن اقتصادی ایران زمین

روف گاردن اقتصادی ایران زمین

خیلی از وقتا یک تراس و یا یک پشت بام بزرگ نیز با کمترین هزینه و تغییر، قابل سبز شدن است و می تواند تاثیر به سزایی در ارزش ملک، کارایی و .. بگذارد. از این رو برای داشتن یک تراس سبز و روف گاردن با بودجه ی پایین این مقاله با عنوان روف گاردن اقتصادی ایران زمین را بررسی می کنیم.

آیتم های روف گاردن اقتصادی

یکی از اولویت ها در داشتن یک روف گاردن، تامین سبزینگی آن می باشد. سبز کردن بام ها و تراس ها با کم ترین بودجه امکان پذیر بوده و می توان با انتخاب درست متریال برای ساخت فلاورباکس و انتخاب گیاهان بومی با هزینه نگهداری پایین این شرایط را فراهم نمود.

روف گاردن اقتصادی ایران زمین

برای ایجاد نمای مناسبی از فلاورباکس ها و همزمان جلوگیری از صرف هزینه های بیشتر از میزان بودجه مورد نظر می توان از متریال پلاستیک برای بستر کاشت و کاور چوب پلاست برای پوشش نمای آن استفاده نمود.

دکوراسیون تراس و بالکن – چگونه تراس خود را دیزاین کنیم ؟
مشاهده

مطلب پیشنهادی : دیوار سبز

مورد بعدی انتخاب کفپوش مناسب برای کف پشت بام می باشد. اگر کف بام از سنگ زیبایی پوشیده نشده باشد بهتر است برای پوشش آن از چمن مصنوعی استفاده کرد که هزینه کمتری را در بر دارد.

روف گاردن اقتصادی ایران زمین

کاربری روف گاردن می تواند تفریحی، تجاری، اجتماعی و … باشد و برای هر کدام می توان آیتم های مورد نیاز را تعدیل نمود. قبل از هر چیزی تعریف مبلمان یا فضایی برای نشیمن یکی از موارد با اهمیت محسوب می گردد. نشیمن می تواند از نظر ابعاد، متریال و نوع تعریف آن متفاوت باشد.

روف گاردن ایران زمین

در برج ایران زمین تراسها و روف بزرگی وجود دارد که فضای طراحی و اجرای زیباترین ایده ها را فراهم می کند. در این فضاها سبزینگی به روش گسترده تامین شده است. به عبارتی بستر کاشت با استفاده از لایه بندی های متعدد در هر فضا به صورت کرو اجرا شده و بدون مرز رها شده است.

روف گاردن مهدکودک
مشاهده
روف گاردن اقتصادی ایران زمین

کارشناس پالیزبام پس از بازدید، برداشت و ارائه مشاوره به کارفرما طبق درخواست کارفرما با توجه به میزان بودجه مورد نظر این مرز رها شده را با استفاده از شاسی کشی فلزی و کاور چوب پلاست تعریف نمود. سپس با استفاده از چمن مصنوعی کف بام را پوشش داد و نمای نامناسب ایجاد شده را از دید خارج نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما