روف گاردن تهراندشت

روف گاردن تهراندشت

اجرای روف گاردن در هر ساختمان و موقعیتی می تواند جذاب و کاربردی باشد اما در برخی نقاط توریستی و یا خوش آب و هوا ایجاد فضایی به عنوان روف گاردن یا تراس گاردن توجیه و کاربرد بیشتری دارد و ساکنین می توانند از آن بهره مند گردند. یکی از این مناطق تهراندشت می باشد که طی چند سال گذشته مورد توجه سازندگان و قشر مرفه ساکن تهران و کرج قرار گرفته و با گسترش ساخت ویلا ها و باغ های در این منطقه ساخت بام سبز ، تراس سبز و محوطه سازی نیز رونق گرفته است.

تهراندشت کجاست

تهراندشت در نزدیکی شهر جدید هشتگرد و در قسمت جنوبی و پائین دست اتوبان کرج قزوین و حدودا در مقابل کردان قراردارد. برای دسترسی به آن باید مسیر تهران کرج و سپس اتوبان کرج قزوین را پیمود. در صورتی که میدان آزادی را مبنا قرار دهیم حدودا 70 کیلومتر از تهران تا تهراندشت فاصله است که بستگی به ترافیک در حدود 60 تا 100 دقیقه زمان برای پیمودن آن نیاز است.

بررسی نکات پایه در ساخت روف گاردن
مشاهده

ویلا و ساختمان در تهراندشت

با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی هشتگرد به تهراندشت بسیاری از افرادی که در این شهرک صنعتی مشغول به کار و فعالیت می باشند در تهراندشت ساکن شده و موجب رونق آن شده اند. و ویلاها و باغات زیادی را در آنجا احداث نموده اند.

همچنین برخی از افراد نیز که قصد احداث ویلا برای تعطیلات و پایان هفته های خود را داشته اند و از طرفی مکانی نزدیک را می پسندیدند، تهراندشت را انتخاب نموده اند.

اجرای روف گاردن در تهراندشت

با توجه به رونق ساخت و ساز و ویلا سازی در تهراندشت یکی از آپشن های مد نظر و مورد توجه احداث روف گاردن، تراس گاردن و دیوار سبز بوده است که نمونه هایی از آن توسط پالیزبام اجرا گردیده است و پالیزبام با توجه به ساخت روف گاردن ها با اقلام و متریال پرتابل و سرعت بالا در اجرا می تواند به عنوان طراح، مشاور و مجری در کنار سازندگان و مالکان در تهراندشت باشد.

لنداسکیپ درمانی – روف گاردن درمانی – باغ های شفابخش
مشاهده

محوطه سازی در تهراندشت

یکی دیگر از خدمات پالیزبام به سازندگان ویلاها و باغات در تهراندشت طراحی و محوطه سازی می باشد که می توان متناسب با محل و نیاز های کارفرما ترکیبی از محوطه سازی با متریال بنایی و همچنین پروفیل های آهنی و ترموود و چوب پلاست را پیشنهاد نمود.

همچنین برای بالا بردن سرعت اجرا و همچنین امکان تغییرات طراحی در آینده می توان از اقلام پرتابل و قابل جابجایی مانند انواع فلاورباکس ها، آبنما، میز و نیمکت ، آتشدان و … ساخت کارگاه پالیزبام استفاده نمود.

دور استخر

پیشنهاد پالیزبام برای دور استخر اجرای دکینگ چوب پلاست یا ترموود می باشد که ضمن ایجاد فضایی زیبا، مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و آفتاب داشته با اصطکاک سطحی مانع لغزندگی دور استخر می گردد که البته برای این منظور چوبپلاست نسبت به ترموود هم به لحاظ قیمت و هم دوام ارجحیت دارد

تراس سبز در تهراندشت

با توجه به اینکه بسیاری از منازل و ویلاهای ساخته شده در تهراندشت فاقد بام مسطح و قابل استفاده بوده و یا اینکه مالکان به دنبال فضایی در دسترس تر می باشند گزینه تراس سبز به عنوان یک روف گاردن کوچک می تواند نیاز این دسته از ساکنان را تامین نموده و با تجهیز تراس ویلاها به ترکیبی از گزینه های کفسازی، دیوارپوش، دیوارسبز، نرده و انواع فلاروباکس ها و اقلام بام سبز فضایی دنج، مطبوع و زیبا را فراهم نمود.

پروژه تراس سبز میگون
مشاهده

خدمات روف گاردن پالیزبام در تهراندشت

شرکت پالیزبام با تیم طراحی و اجرای خود آمادگی طراحی انواع فضاهای بام سبز، تراس سبز، محوطه و دیوارسبز را دارد همچنین امکان ساخت اقلام پیش ساخته و  و یا سفارشی نیز به صورت کارگاهی و یا در محل وجود دارد. جهت مشاوره، استعلام قیمت و درخواست بازدید می توانید با شماره 09121305248 و یا 2-44114641-021 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما