روف گاردن در فشم

روف گاردن در فشم

فشم به عنوان یکی از شهرهای شمال شرقی تهران، به سبب آب و هوا و مناظر چشم نوازی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. در همین راستا بسیاری به دنبال ساخت ویلا ، رستوران، کافه و … برای دسترسی به این مناظر هستند. از این رو طراحی و اجرای تراس گاردن، محوطه سازی و روف گاردن در فشم بسیار مورد اهمیت است و می تواند این دسترسی را به بهترین شکل برای مخاطبان فراهم سازد.

الزامات طراحی روف گاردن در فشم

اولین موردی که برای روف گاردن در فشم اهمیت دارد، فراهم نمودن دید مناسب به مناظر موجود می باشد. این دسترسی می تواند با استفاده از تعریف یک سکوی قابل دسترس در روف گاردن و یا استفاده از مبلمان های مناسب فضای باز باشد.

روف گاردن در فشم

فراهم نمودن تجهیزات و شرایط دیگر بر اساس دسترسی موجود صورت می گیرد. ایجاد فضای تهیه غذا شامل تجهیزات لازم مانند باربیکیو، میز و صندلی مناسب با فضای باز، تعریف سایبان مناسب و …، طراحی و اجرای فضای سرگرمی و بازی برای کودکان و بزرگسالان با استفاده از تعریف کف مناسب مثل گرانول، در نظر گرفتن نورپردازی مناسب جهت ارتقا کارایی فضا و تامین میزان سبزینگی مورد نیاز برای تلطیف نمودن هوا و زیباتر کردن فضا، همچنین استفاده از گیاهان برای درست کردن غذا و استفاده از مصارف دارویی آن ها مورد توجه خواهد بود.

ترموود چیست – معرفی انواع آن
مشاهده
روف گاردن در فشم

طراحی توپوگرافی محوطه ویلایی در فشم

با توجه به موقعیت فشم و توپوگرافی های طبیعی موجودی که دارد، انطباق ویلا و محوطه آن با پستی بلندی های منطقه نیاز به ایده پردازی و طراحی دارد، تا بتوان بهترین کارایی را از فضای ایجاد شده دریافت نمود.

طراحی کاشت مناسب با توجه به ارتفاع گیاهان، تعریف مسیر و پله هایی مناسب در راستای ایجاد بهترین دسترسی بین پستی بلندی ها، طراحی فضای نشیمن و همتراز نمودن کف آن بدون آسیب رساندن به طبیعت، طراحی آبنما و آبشار مطابق با زمین موجود و فراهم نمودن منظر زیبایی از ریزش قطرات آب و صدای آن برای مخاطبین، ایجاد فضاهایی امن در زمین های فرو رفته برای بازی کودکان و … همه مواردی هستند که می توانند از گزینه های طراحی محسوب شوند.

روف گاردن در فشم

روف گاردن پالیزبام

شرکت پالیزبام در تمامی شهرهای کشور آمادگی ایجاد فضای سبز و دلنشین شما را دارد. شما می توانید در مراحل اولیه پروژه به صورت غیرحضوری برای گاهش هزینه طراحی و برداشت اولیه را پیش ببرید و برای نهایی کردن طرحح و برداشت به بازدید حضوری و در نهایت اجرا برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن روف گاردن، تراس گاردن، محوطه، گرین وال و … را در زمین و یلای خود داشته باشید.

طراحی روف گاردن مدرن
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما