نوشته شد

روف گاردن ساده

همیشه سوالی که برای خیلی ها پیش می آید این است که چگونه یک روف گاردن ساده بسازیم زیرا اکثرا سبک های مدرن و ساده را به طرح های شلوغ ترجیح می دهند.

برای اینکه یک روف گاردن ساده اما در عین حال شیک داشته باشید باید به نکات زیر توجه کنید:

مجوز ساخت روف گاردن ساده

در نظر داشته باشید که برای ساخت روف گاردن و تراس سبز اگر بخواهید بنایی انجام دهید و نمای ساختمان شما تغییر پیدا کند حتما باید ابتدا از ساکنین و بعد از شهرداری مجوزهای لازم را کسب کنید.

برای راحت تر شدن این پروسه شما می توانید تراس گاردن و روف گاردن خود را به روش پرتابل اجرا کنید زیرا در این روش بار اضافه ای به ساختمان اضافه نمی شود و نمای ساختمان شما تغییری پیدا نخواهد کرد.

خرید گل و گیاه

برای کاشت گیاهان نیاز نیست که از گیاهان متعددی استفاده کنید فقط باید گیاهانی را بکارید که با شرایط آب و هوایی شما مطابقت داشته باشد. برای ساخت یک روف گاردن ساده و مدرن از گیاهان بزرگ استفاده نکنید.

سیستم لوله کشی روف گاردن ساده

یکی از نکاتی بسیار در ساخت روف گاردن مهم است سیستم لوله کشی بام است زیرا این سیستم باید به گونه ای باشته که آب به راحتی بتواند از سطح بام خارج شود و این سیستم باید به گونه ای باشئ که آب از هر چهار طرف بام خارج شود که به سقف بام فشاری وارد نشود و همینطور بر سقف بام نشتی ندهد.

نور پردازی

برای ساخت روف گاردن های ساده و مدرن، نور پردازی ها در شب حرف اول را می زند زیرا بام شما در عین سادگی به روف گاردنی منحصر به فرد تبدیل می کند. یکی از مزیت هایی که نور پردازی دارد این است که می تواند فضای شما را تا جندین برابر بزرگتر نشان دهد.

کف پوش مناسب

برای ساخت روف گاردن ساده نیازی نیست که از چند نوع کف پوش متفاوت استفاده کنید، می توان از یک نوع کف پوش با دوام بالا استفاده کرد و از حالت شلوغ شدن فضا جلوگیری کرد. برای کف پوش می توانید از چوب پلاست و ترمووود استفاده کنید که هم جلوه ای مدرن به فضای شما بدهد و هم استحکام بالایی در برابر شرایط آب و هوایی داشته باشد.

وسایل روف گاردن

وسایلی که در روف گاردن استفاده می شود باید به نوعی با فضای شما هم خوانی داشته باشد تا از بی نظمی تا حد امکان جلوگیری شود.

توجه داشته باشد برای ساخت روف گاردن برای مجوز دچار مشکل شدید، می توانید با نصب فلاورباکس و کاشت گیاهان فصلی و با هزینه کمی برای نور پردازی، محیطی آرام و دلچسب را برای خود و دوستانتون فراهم کنید.

کشاورزی شهری در عراق
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما