نوشته شد

طراحی روف گاردن مدرن

امروزه با توجه گسترش جوامع شهری و تاثیر طراحی غربی برطرح ها و رفتن به سوی طرح های مینیمال، طراحی روف گاردن مدرن بسیار طرفدار پیدا کرده است. پیش از شروع طراحی، انتخاب سبک و هدف ایجاد روف گاردن بسیار حائز اخمیت می باشد.

الزامات طراحی روف گاردن مدرن

در سبک های مدرن از مبلمان و متریال مینیمال و همچنین رنگ های خنثی استفاده می شود در این جا به مواردی که روف گاردن شما را مدرن نشان می دهد می پردازیم:

تعریف حریم در روف گاردن مدرن

در خیلی از موارد حریمی برای خصوصی نشان دادن روف گاردن وجود ندارد، که می توان با ایجاد نرده های فلزی و یا چوبی، کاشت گیاهان بلند قامت و ایجاد دیوار این حریم را به وجود آورد و کم ترین دید را به روف گاردن متحمل شد.

گیاهان متناسب طراحی روف گاردن مدرن

در روف گاردن های مدرن به دلیل استفاده از رنگ های خنثی ممکن است برای ساکنین دلزدگی ایجاد شود که می توان با کاشت گیاهان متنوع در رنگ های متفاوت حس نشاط را در عین مدرنیسم بودن افزایش داد. نکته ای که باید رعایت شود این است که حتما مقیاس و رنگ های گیاهان با گلدان ها هماهنگی داشته باشد. همچنین می توانید علاوه بر رنگ با گیاهان معطر و انتشار رایحه ای خوش بو سرزندگی را به روف گاردن خود هدیه دهید.

مبلمان

در طراحی روف گاردن مدرن از مبلمان های بالشتی و راحت استفاده می شود، در نظر داشته باشید اگر از رنگ های خنثی استفاده می کنید، رنگ سفید را جزء آخرین گزینه های انتخابی خود بگذارید زیرا کثیفی را به طور واضح بر روی خود نشان می دهد.

نورپردازی روف گاردن مدرن

در طراحی روف گاردن مدرن نورپردازی نقش بسزایی دارد، برای روف گاردن های مدرن استفاده از لامپ های ریسه ای بسیار مرسوم است، همچنین در قرار دادن منبع نور، مکان یابی مناسب حرف اول را می زند.

استفاده از اقلام در روف گاردن مدرن

آلاچیق، پرگولا و آبنما از جمله اقلامی هستند که در عین سادگی بهترین نما را برای روف گاردن شما ایجاد می کنند.

پروژه پاسیو سبز یوسف آباد
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما