نوشته شد

مشاوره روف گاردن

یکی از چالش هایی که برای کارفرماها وجود دارد، نداشتن آگاهی لازم راجع به روف گاردن می باشد. روف گاردن هایی که در مقالات متعدد در سایت ها وجود دارد، اکثرا به روش بنایی اجرا می شوند و مشکلاتی را در آینده به وجود می آوردند. با این حال توضیح و توجیه درستی در سایت ها برای روش های اجرایی روف گاردن قید نشده و کارفرما اطلاعات دقیقی را نمی تواند کسب کند. در این مقاله با عنوان مشاوره روف گاردن ، به سوالات مکرر شما راجع به بام سبز پاسخ داده می شود.

هدف داشتن روف گاردن

هدف های متفاوت و زیادی را می توان برای داشتن روف گاردن معرفی نمود. تمام کاربری هایی که در روف گاردن طراحی شده است، هرکدام یک هدف محسوب می شود. علاوه بر کاربری مورد نظر کارفرما، برخی از آن ها فروش با قیمت بالا ملک مدنظرشان است.

کاربری هایی که می توانند به عنوان هدف در روف گاردن وجود داشته باشند از قبیل: رستوران و کافه در فضای باز، فضای استراحت و نشستن، لوکیشن عکاسی، لوکیشن برگزاری مراسم، فضای بازی و سرگرمی و … می باشد.

روش های اجرایی روف گاردن

همانطور که در مقالات قبل به کررات اشاره شده است روش هایی که برای اجرا وجود دارد شامل بنایی و پرتابل می باشد. انتخاب این روش بسته به بودجه، طرح، هدف کارفرما، استحکام بنا و … انتخاب می شود.

هزینه روف گاردن

باتوجه به بودجه ای که کارفرما برای اجرای روف گاردن ساختمانش مدنظر دارد، مشاوره روف گاردن و طراحی صورت می گیرد. حتی اگر طراحی فقط به چیدمان اقلام در روف ختم شود. نا گفته نماند که یکی از مراحل متداولی که در طراحی اکثر شرکت ها وجود دارد ارائه یک طرح فول از سایت می باشد تا با توجه به هزینه و نظر کارفرما به صورت موردی، عناصر داخل طراحی حذف شوند و به میزان هزینه مورد قبول برسند.

الزامات در مشاوره روف گاردن

به صورت کلیدر مشاوره روف گاردن یک مشاور موظف می باشد تا درمورد مراحل کار شرکت، روش های طراحی و اجرایی، هزینه های پیش رو، متریال های مورداستفاده و مزیت های آن ها، قرارداد، مدت زمان تحویل پروژه، آیتم های موردنظر پیشنهادی برای روف گاردن، کاربری های قابل اجرا در روف گاردن، نگهداری از روف گاردن و… به کارفرما اطلاعات مفیدی را ارائه دهد.

همچنین باید آگاهی کافی را به کارفرما بدهند تا کارفرما بتواند به درستی تصمیم بگیرد و بدون نگرانی از اجرا، هزینه و … و در صورت کلی کاملا توجیه شده، قرارداد را تکمیل کند.

مشاوره روف گاردن پالیزبام

کارشناسان پالیزبام شامل مجریان متخصص و طراحان باتجربه، طی جلسات حضوری با کارفرما یا به صورت غیرحضوری، به صورت کاملا رایگان مشاوره روف گاردن در مورد طراحی و اجرای آن باشد به کارفرما ارائه می دهند و هدف آن ها در ابتدا رفع نیاز کارفرما و جلب رضایت او می باشد. به عبارتی دیگر مشاورین پالیزبام سود کارفرما را در الویت قرار می دهد و طرح و اجرایی که مطابق با صلاح کارفرما باشد را به او پیشنهاد میدهند.

برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله سوالات متداول که در سایت قبلا به آن پرداخته شده است مراجعه کنید.

مراسم در روف گاردن – بام سبز
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما