اجرای روف گاردن در شمال تهران

روف گاردن در شمال تهران

شمال تهران یکی از مناطق مستعد اجرای روف گاردن می باشد. در این مناطق ساختمان ها بیشتر از لحاظ کیفیت و کارایی برای مخاطبان ارزشمند هستند و بودجه آن در اولویت های بعدی قرار می گیرد. به علاوه قبل از شروع ساخت نیز طراحی و اجرای روف گاردن را در نقشه های ابتدایی خود می بینند و استحکام مورد نیاز برای ساختمان را جهت تحمل هر مقدار بار مرده و زنده تامین می کنند. در ادامه به بررسی اجرای روف گاردن در شمال تهران می پردازیم.

روف گاردن در شمال تهران

روف گاردن ساختمان های شمال تهران

اجرای روف گاردن در محله های شمال تهران شامل اختیاریه، زعفرانیه، قیطریه، اقدسیه، سعادت آباد و … از لحاظ توجیه اقتصادی و فنی، گسترش پیدا کرده است و به یکی از ملزومات اصلی ساختمان تبدیل شده است. اجرای روف گاردن همانطور که در مقالات قبلی اشاره شده است به روش های مختلفی صورت می گیرد و در عین حال از لحاظ روانی فاصله بشر در زندگی شهری را به فضای سبز نزدیک و نزدیک تر می کند.

طراحی سبزینگی در تراس
مشاهده

روف گاردن در شمال تهران

طراحی روف گاردن در شمال تهران

اولین مرحله برای داشتن پشت بامی سبز، طراحی می باشد پشت بام بر اساس نیاز ساکنین و کاربری ساختمان لکه گذاری و دیزاین می شود. به عبارتی روف گاردن می تواند محلی برای استراحت و اسپا، محلی برای ورزش روزانه، فضایی برای استراحت و سرگرمی، فضایی جهت دورهمی و برگزاری مراسم و جلسات، تهیه و صرف غذا و…. مورد استفاده قرار بگیرد. به علاوه شما می توانید صرقا یک بام سبز داشته باشید و از آن برای پرورش گل و گیاهان و سبزیجات استفاده کنید.

روف گاردن در شمال تهران

بر این اساس هر نوع روف گاردنی که انتخاب شود آیتم های مختص به خود را دارد. به عنوان مثال یک روف گاردن برای استراحت و دورهمی نیاز به فضایی دارد که سایبان داشته باشد و در آن از مبلمان مناسب و راحتی استفاده شده باشد. همچنین مبلمان انتخابی باید به گونه ای باشند که در شرایط جوی فضا آسیبی نبیند. به علاوه استفاده از دیوار سبز و آبنما می تواند زیبایی فضا و لذت بردن از فضا را افزایش دهد.

فلاورباکس – انواع فلاورباکس های پالیزبام
مشاهده

روف گاردن در شمال تهران

اجرای روف گاردن در شمال تهران

امروزه شرکت های غیرمربط زیادی وجود دارند که کار روف گاردن را بر عهده می گیرند و بدون هیچ زمینه و تخصصی آن را اجرا می کنند و در آینده صدمات و خسارات زیادی به ساکنین و ساختمان وارد می کنند. یکی از شرکت های متخصص و باسابقه در این زمینه  شرکت طراحان بام سبز پالیز می باشد که از صفر تا صد اجرای روف گاردن در کنار شما خواهد بود و خدمات پس از فروش و اجرا نیز ارائه می دهد.

روف گاردن در شمال تهران

یکی از بهترین روش های اجرایی در دنیا روش پرتابل مدولار می باشد که پالیزبام یکی از شرکت هایی می باشد که نیروهای کامل متخصص و حرفه ای را جهت پیاده سازی این روش منحصر به فرد استخدام کرده است. کارشناسان پالیزبام پس از برداشت و طراحی، دیتیل های هر بخش از طرح شما را به صورت نقشه در می آورند و تمام فرایند را با هماهنگی کارفرما پیش می برند و در کمترین زمان ممکن اجرای روف گاردن را تکمیل می نمایند. برای مشاوره رایگان می توانید با شماره تماس های درج شده در ساایت تماس حاصل فرمایید.

دیوار سبز در منزل
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما