استخر پشت بام

استخر پشت بام

وجود استخر در خانه یکی از بهترین و جذاب ترین فضاهارو در خانه و یا آپارتمان به ما میدهد. بعضی از افراد این ایده رو در روف گاردن اجرا کرده و یک فضای بسیار دلچسب و جذاب را به منزل خود می آورند.

لازم به ذکر است برای داشتن استخر پشت بام باید بسیاری از شرایط را در نظر گرفت.

شرایط ساختن استخر بر روی پشت بام

شرایط ساختن استخر پشت بام کمی متفاوت تر از شرایط ساختن استخر بر روی زمین میباشد.عواملی برای ساخت استخر بر روی پشت بام را باید در نظر بگیریم. یکی از مهمترین عوامل برای ساخت استخر فرایند نصب می باشد اما تنها نباید تمرکز خود را بر روی نصب بگذاریم و مهم ترین بخش برای این کار رسیدن به هدف است.

در شرکت پالیزبام ما با تجربه ی بالایی که مهندسین در این شرکت دارند تمام خدمات لازم برای کمک به شما برای تشخیص در این که ساخت استخر برای شما بر روی پشت بام درست است یا خیر را در نظر گرفتیم.

روف گاردن مینیمال
مشاهده

شرایط ساخت استخر

در نگاهی دیگر می توان برخی سوالاتی که ممکن است ذهن کارفرما را مشغول سازد بپردازیم.

مثلا آیا خانه ی من میتواند وزن استخری که در نظر گرفتم را پوشش دهد و یا این که شرکتی که میخواهد کار را برای ما اجرا کند میتواند محافظت لازم رو در برابر نشت آب اجرا کند؟آیا این کار باعث اذیت شدن و مزاحمت برای همسایه ها نمیشود؟و آیا بیمه منزل میتواند از پس مشکلاتی که ممکن است به وجود بیاید برآید یا خیر؟

یکی از مهم ترین مسائلی که ممکن است فراموش شود ولی میتواند بسیار خطرناک نیز باشد وزن آب موجود در استخر می باشد که ممکن است هنگام بروز مشکل صدمات بدی به سازه و حتی ساختمان وارد کند پس باید به چند نکته توجه کنیم.

استخر پشت بام

نکات قابل توجه درساخت استخر پشت بام

در اینجا شما باید با متخصصین در این حوزه مشورت کرده و ملزومات لازم را در نظر بگیرید که اگر لازم است ساختار ساختمان را تقویت کنید یا فاصله ی ساختمان خود را با دیگر ساختمان های اطراف در نظر بگیرید که آیا خسارتی به خود ساختمان و یا دیگر ساختمان ها وارد می شودیا خیر؟

روف گاردن مازندران
مشاهده

برای جلوگیری از نشت آب واضح است که شما باید از چندین محفظه برای جلوگیری از نشت اب به داخل خانه استفاده کنید.

لازم به ذکر است این نوع استخرها که نیاز به زیر ساخت های محکم و اصولی دارند برای ساختمان هایی است که در حال ساخت می باشد و کارفرما از ابتدا به فکر ساخت استخر بر روی پشت بام است.

اگر بخواهیم به بررسی این نوع استخر ها بپردازیم متوجه میشویم که این نوع استخر ها مناسب برای همه نیستند وکمی ریسک پذیر هستند.

اما خبر خوشی که می توانم به شما بدهم این است که شرکت پالیزبام میتواند با ساخت استخر های فایبر گلاس پیش ساخته این امکان را به اکثریت کسانی که میخواهند استخر روی پشت بام خود داشته باشند را بدهد.

استخر پشت بام

مزایای استخر های فایبر گلاس

میتوان به هزینه ی کمتر این نوع استخر ها اشاره کرد که میتواند بسیار برای کارفرما مهم باشد.

طراحی لابی ساختمان
مشاهده

زیبایی این استخر ها را میتوان بسیار متنوع تر و طبق سلیقه ی کارفرما اجرا کرد.

با وجود این نوع استخر ها خسارت بسیار ناچیزی در برابر استخر های ماسونری به ساختمان وارد میشود و این موضوع باعث

می شود ساخت این نوع استخر ها برای تمامی افرادی که خواستار این نوع طرح ها هستند بسیار راحت تر باشد.

در کنار این نوع استخرها میتوانید از یک فضای سبز زیبا مانند آبنما و یا دیوار سبز و یا آتشکده استفاده کنید که فضایی بسیار دلچسب را به شما می دهد.

یک نوشته

  1. واقعا لاكچري و زيبا ميشه استخر روي بام😍

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما