نوشته شد

میز و نیمکت محوطه

داشتن یک مبلمان مناسب در محوطه و فضای باز، می تواند کاربری فضا را بیشتر کند. اما اینکه چه نوع مبلمانی را بدون نگرانی از آسیب دیدن در محوطه ها قرار دهیم، یکی از چالش هایی است که با آن روبرو هستیم. در این مقاله با میز و نیمکت محوطه مناسب آشنا می شویم.

میز محوطه

انواعی از میزها وجود دارند که مخصوص محوطه هستند. جنس آن ها به گونه ای است که در شرایط محیطی هیچ آسیبی نمی بینند. تا حد امکان سعی شده از میزهای شیشه ای در محوطه جلوگیری شود. تا در شرایط بد جوی مثل تگرگ نیازی به جمع کردن آن از درون محوطه نباشد.

میزهای مناسبی که در بازارها برای فضای باز وجود دارند، اکثرا به صورت حصیری، چوبی، فولادی و … هستند. قابل ذکر است که میزهای چوبی نیز عمر کوتاهی را محوطه خواهند داشت. اما بهترین گزینه ای که می توان معرفی کرد، استفاده از میزهای چوب پلاست می باشد. چوب پلاست متریالی است که در شرایط محیطی کاملا مقاوم و ماندگار است.

نیمکت محوطه

مطالبی که گفته شد برای نیمکت ها نیز صدق می کند. برخی از کارفرماها برای نشستن روی چوب پلاست و سطحی صاف، مشکل دارند و احساس راحتی نمی کنند و بر داشتن بالش روی نیمکت، مصر هستند. بدین منظور می توان از بالش هایی با جنس نانو استفاده کرد که نیاز به جمع آوری آن ها در شرایط غیرمعمول جوی نباشد.

استراکچر میزو نیمکت محوطه

 متریال هایی که برای میز و نیمکت محوطه استفاده می شود، چوب پلاست و پروفیل آهن می باشد. به صورتی که پروفیل ها ضد زنگ و رنگ پودری کوره ای می خوردند و با استفاده از قوطی ساخته می شوند و چوب پلاست ها بر روی آن ها پیچ می شود.

مبلمان شرکت پالیزبام

میزو نیمکت های محوطه ای که در کارگاه پالیزبام ساخته می شود، ابعاد مشخصی دارند که می توانند در برخی طرح ها یا به درخواست کارفرما به صورت سفارشی ساخته شوند. نکته ی مهمی که این اقلام دارند پرتابل بودن آن ها می باشد. به این صورت که راحت قابل جابه جابه جایی بوده و بر روی زمین و بام نصب نمی شوند.

وسط برخی از میزها نیز در صورت نیاز، به ابعاد مورد نیاز خالی می شوند تا سایبان چتری در آن ها جایگذاری شود و میز محوطه را کاربردی تر کند.

آبنما در روف گاردن و انواع آن
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما