نوشته شد

طراحی تراس بزرگ

برخلاف تصور کارفرماها، طراحی تراس بزرگ به اندازه طراحی  تراس های کوچک مقیاس حائز اهمیت است، تراس هایی که طبق اصول طراحی، طراحی می شوند اجرای آنها هم راحت صورت می گیرد.

طراحی و دکوراسیون تراس  بزرگ

تراس های ساختمان ها در مقیاس های کوچک و بزرگ ساخته می شوند، اگر تراس شما در مقیاس بالایی ساخته شده باشد به راحتی می توانید به هر صورتی آن را طراحی و دکوراسیون کرد.

ایده های طراحی

اولین نکته برای طراحی تراس متریالی است که استفاده می کنید زیرا متریال استفاده شده باید به گرما، سرما، رطوبت و آفت مقاوم باشد تا هزینه نگهداری را به حداقل برساند.

اگر تراس شما در قسمت جان پناه دارای نرده باشد بهتر است برای شکل بهتر نرده ها بر روی آن ها شاسی کشی با کاور چوب، کار شود و حتی می توانید  بین آن ها از گیاهان بالا رونده استفاده کنید که سبب افزایش حس طراوت و سرزندگی در فضای شما می شود.

در طراحی تراس بزرگ، برای کاور کردن دیوارها می توانید هم از دیوار پوش چوب استفاده کنید و هم از دیوار سبز، بهتر آن است که برای نمای زیبا تراس، هر دوی آن ها باهم کار شود.

تراس های بزرگ با مقیاس های متفاوت محلی برای برگزاری انواع مراسم هستند ، فقط کافیست با دکوراسیون و استفاده مبلمان متناسب با فضای اطراف آنجا  را تکمیل کنید.

گیاهانی که برای روف گاردن، تراس و یا هر فضای بازی استفاده می کنید باید مقاوم به تغییرات شرایط آب و هوایی باشند زیرا اگر گیاهان ضغیف و متناسب استفاده نکنید علاوه بر آن که هزینه نگداری افزایش پیدا می کند، به مرور زمان باید گیاهان خود را تعویض کنید.

در آخر برای طراحی تراس بزرگ، به خصوص در شب نورپردازی در مکان های مناسب کمک شایانی به زیبا تر نشان دادن محیط شما می کند.

طراحی تراس بزرگ به روش پالیزبام

تیم پالیزبام با توجه به سلیقه کارفرما و خواسته های ایشان طراحی را انجام می دهد و بعد از تایید طرح مورد نظر به روش مدولار پرتابل شروع به اجرای آن می کند که در این روش علاوه بر آنکه بار اضافه ای به ساختمان اضافه نخواهد شد، شما به راحتی می توانید تمام اقلان را بعد از اجرا جا به جا کنید.

روف گاردن در چهار اقلیم ایران
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما