محوطه سازی در کردان

محوطه سازی کردان

از جمله دیگر خدمات قابل ارائه پالیزبام به مالکان و سازندگان ساختمان ها و ویلاها در کردان طراحی لنداسکیپ و اجرای محوطه است محوطه سازی در کردان نسبت به اجرای روف گاردن و تراس گاردن به مراتب راحت تر بوده و به دلیل کار بر روی زمین، عدم نگرانی از تحمیل وزن، نشت آب و موارد اینچنینی می توان به راحتی از متریال و روش های متنوع تری استفاده نمود و حیاط یا محوطه ویلا را با ترکیبی از روش های بنایی و مصالح با اقلام ساخته شده از پروفیل های آهنی و چوب پلاست و یا چوب آراست.

مزیت روش ترکیبی در طراحی و اجرای لنداسکیپ این است که ضمن کنترل هزینه ها و ایجاد تنوع در طرح نهایی، سرعت کار را نیز بالا می رود و همچنین با استفاده از اقلام پرتابلی مانند انواع فلاورباکس ها، آبنما، آتشدان، میز و نیمکت و… می توان این امکان را به کارفرما داد که پس از مدتی با تغییر در چیدمان اقلام پرتابل نسبت به ایجاد تنوع بدون صرف هزینه مجدد اقدام نماید.

انواع سبک های محوطه سازی – طراحی لنداسکیپ
مشاهده

اجرای استخر در کردان

اجرای استخر در کردان شامل دو بخش است بخش اول اجرای استخر و نصب تاسیسات مربوطه که توسط تیم های تخصصی این کار انجام می شود و در مرحله دوم پس از اجرای فضای اصلی استخر اطراف و خصوصا دور استخر باید به درستی اجرا گردد که پالیزبام با اجرای کفپوش چوب پلاست یا ترموود در دور استخر ضمن ایجاد زیبایی، فضایی مناسب قرارگیری نیمکت و تخت استخری و نشستن و یا راه رفتن را بدون لغزندگی فراهم می نماید که برای این کار می توان از روش نصب ثابت با شاسی کشی فلزی و یا استفاده از تایل های چوب پلاست 30*30 بهره برد.

مزیت چوب پلاست برای استفاده در دور استخر مقاومت بالای آن در مقابل رطوبت بوده و همچنین بر خلاف چوب فضایی زیرین و مابین آن مناسب رشد و لانه کردن حشرات و جانوران نبوده و از آفت هایی مانند موریانه و … آسیب نمی بیند.

ویلای تهراندشت
مشاهده

تراس سبز در کردان

تراس سبز یا همان تراس گاردن را در واقع می توان یک روف گاردن کوچک و محدود تعریف کرد که به دلیل کمبود فضا نسبت به روف گاردن باید با طراحی دقیق و استفاده از فضاهای عمودی(دیوار و نرده) امکان استفاده بهینه از آن را فراهم نمود.

در ویلاها و ساختمان هایی که مالکان به دلیل شیب دار بودن بام و یا نیاز به ساخت یک فضای خصوصی و در دسترس تر قصد دارند از تراس استفاده نمایند امکان دیزاین تراس با آیتم هایی مانند دیوارپوش و کفپوش چوب پلاست، میز و نیمکت های پرتابل و یا تاشو، نصب دیوار سبز و چیدمان فلاورباکس ها می توان این فضا را مهیای بهره برداری ساکنین نمود. لازم به تاکید است که طراحی و اجرای تراس گاردن نسبت به بام سبز به دلیل محدودیت فضا نیاز به تسلط و دقت بیشتر طراحان و مجریان دارد و در غیر این صورت ممکن است نتیجه مطلوب حاصل نگردد.

آتشگاه در روف گاردن
مشاهده

خدمات روف گاردن پالیزبام در کردان

شرکت طراحان بام سبز پالیز با برند پالیزبام با بهره مندی و سازماندهی تیم های طراحی ، تولید اقلام کارگاهی و اجرای پروژه در محل، امکان طراحی و اجرای روف گاردن، دیوار سبز ، محوطه سازی و تراس سبز را به صورت تخصصی دارد و همچنین ساخت اقلام محوطه با ابعاد و طرح پیش فرض و یا سفارشی سازی نیز برابر خواست مشتری در حداقل زمان انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما