نوشته شد

تغییر کاربری پاسیو

پاسیو ها فضاهایی کوچک و البته نورگیر در خانه ها هستند که معمولا متصل به فضای اصلی جهت بهره مندی از نور و تهویه می باشند طراحی پاسیو و تغییر کاربری آن به عنوان یک فضای نشیمن سبز ، به عنوان بخش کوچکی از فضای زندگی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، امروزه زندگی در آپارتمان ها باعث شده که مردم از فضای سبز کمتری در خانه های خود بهره ببرند در همین راستا طراحی پاسیو سبز و تغییر کاربری پاسیو به فضاهای قابل استفاده می تواند بهترین گزینه برای جبران این کمبودها باشد .

ایده های تغییر کاربری پاسیو

برای تغییر کاربری ایده های متفاوتی وجود دارد که ازجمله می توان آن را تبدیل به یک نشیمن برای استراحت یا تبدیل به فضای بازی برای کودکان کرد . استفاده از مبلمان فضای باز جهت استراحت روزانه در یک نشیمن کوچک می تواند باعث ایجاد احساس آرامش و آسایش در افراد شود . همچنین استفاده از پاسیو به عنوان فضای بازی کودکان نیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای تغییر کاربری باشد که با توجه به شرایط موجود این روزها و عدم بهره مندی کودکان از فضای سبز و پارک ها و فضاهای بازی بهترین روش برای ایجاد یک فضای بازی برای کودکان می باشد در این تغییر کاربری می توان از استخرهای کوچک برای آب بازی کودکان و یا وسایل بازی کوچک که مخصوص بازی کودکان در خانه می باشد استفاده کرد و یک فضای اختصایی برای آنها فراهم کرد .

همه چیز درباره روف گاردن
مشاهده

پاسیو و تبدیل آن به گلخانه

امروزه پاسیو ها بیشتر تبدیل به گلخانه های ساده شده اند که البته اگر افراد علاقه مند به گل و گیاه باشند با طراحی هایی ساده و کم هزینه می توانند یک پاسیوی ساده را به یک فضای سبز زیبا و دلنشین تبدیل کنند استفاده از کفپوش های مناسب و ایجاد سبزینگی با کاشت گیاهان همیشه سبز و همچنین استفاده از دیوار سبز و آب نما از جمله راهکار هایی است که برای تغییر کاربری می توان استفاده کرد .

یکی دیگر از راه های تغییر کاربری تبدیل آن به فضایی برای ناهارخوری می باشد ، استفاده از یک میز ناهارخوری کوچک در کنار گیاهان موجود در پاسیو فضایی دلنشین برای خوردن ناهار را فراهم می کند البته باید توجه کرد که در طراحی و تغییر کاربری یک پاسیو توجه به سلایق و روحیات افراد استفاده کننده ازفضا یکی از الویت های اصلی می باشد.

بررسی تراس گاردن اسکای لانژ
مشاهده

تغییر کاربری به روش پالیزبام

تیم پالیزبام با توجه به خواسته های کارفرما و توجه به علایق و سلیقه های مختلفی که وجود دارد فضاهای شمارا به بهترین شکل ممکن طراحی کرده و با داشتن تیم اجرایی مجرب به بهترین نحو اجرا میکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما