نوشته شد

میلاس (میز لب تراس)

گاهی ابعاد بسیار کوچک تراس ها باعث ناکارآمدی آن ها می شود و تا سال ها بدون استفاده باقی می مانند. با ایده های جدیدی مانند میلاس که قابل اجرا هستند می توانند کاربری را به این تراس ها باز گردانند.

میلاس

میلاس یکی از ایده های اجرایی می باشد که در تمامی تراس ها قابل نصب و استفاده می باشد. میزها با روش های متفاوتی به نرده تراس یا دیوار نصب می شوند و انواع متفاوتی دارند. میلاس ها یا میز لب تراس فضای خیلی کمی در تراس سبز شما اشغال می کنند و بعضی از آن ها قابل تا شدن هستند که تنها در صورت استفاده بتوان ان ها را باز نمود.

طراحی میلاس ( میز لب تراس)

 طراحی میزها می توانند با در نظر گرفتن میزان فضای اشغالی، کاربری، متریال فضای نصب و … طراحی شوند.

یکی از مواردی که قبل از طراحی میزها باید آن را بررسی نمود، نرده مورد نظر برای نصب می باشد. اگر قرار بر این باشد که میز به بالای نرده نصب شود باید لبه ای در انتهای میز برای جلوگیری از افتادن وسایل روی آن در نظر بگیریم.

اجرای بام سبز
مشاهده

هر کدام از میلاس ها می توانند با روش های متفاوتی تاشو طراحی شوند تا در مواردی که قابل استفاده نیستند، فضا را اشغال نکنند.

مطلب پیشنهادی : روف گاردن

میلاس ها می توانند به صورت کرو، نیم دایره، مستطیل و… طراحی و اجرا شوند.

هماهنگی متریال میلاس با فضای تراس بسیار اهمیت دارد. متریال های مورد استفاده می توانند چوب پلاست، ترموود، آهن، پلاستیک و… باشد.

اجرای میز لب تراس

میلاس ها طبق سفارش کارفرما در کارگاه ساخته می شوند و در محل پروژه به دیوار یا نرده با استفاده از پیچ و رول پلاک و خیلی از روش های قابل مونتاز نصب می شوند. حتی برخی از ان ها قابل سفارش هستند و بعد از ارسال خود کارفرما می تواند ان را به راحتی نصب نماید.

میلاس پالیزبام

طراحان پالیزبام با بازدید از تراس های شما و با توجه به در خواست و نیاز و همچنین باتوجه به فضای تراس شما، میز هایی کاربردی را برایتان طراحی می کنند. پس از موافقت شما از آلترناتیو های ارائه شده، رنگ متریال مورد استفاده انتخاب می شود و میز لب تراس مورد نظر در کارگاه ساخته می شود و در کمترین زمان ممکن برای کارفرما ارسال می شود. بسیاری ازمیز لبه تراس ها توسط کارفرما به راحتی قابل نصب هستند و در برخی موارد و به خواسته ی کارفرما نیروی اجرایی پالیزبام به محل پروژه مراجعه و نصب را انجام می دهد.

آربور چیست و با پرگولا چه تفاوتی دارد؟
مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما