استند مخصوص گلدان طرح دیوار سبز

استند مخصوص گلدان

امروزه گرین وال طبیعی در دیواره  های بیرونی فضای روف گاردن، تراس های سبز، محوطه های ویلایی و حتی فضاهای داخلی مانند لابی ساختمان های تجاری، مسکونی و … طرفداران زیادی پیدا کرده است. از این رو هر روز تجهیزات بروزتر و بیشتری برای اجرای گرین وال وارد بازار می شود و هر کدام با این هدف ظاهر می شوند که بتوانند اجرای آن را تسهیل نمایند. در ادامه به یکی از پرکاربردترین تجهیزات گرین وال یعنی استند مخصوص گلدان طرح دیوار سبز می پردازیم.

استند مخصوص گلدان

انواع دیوار سبز

همانطور که در مقالات قبل اشاره کردیم؛ دو نوع از بهترین های دیوار سبز، گرین وال با باکس گالوانیزه به همراه شاسی کشی فلزی و دومی گرین وال با باکس پلاستیکی و مش فولادی می باشد. گرین وال هایی که با باکس های گالوانیزه طراحی شده اند از کیفیت بالاتری برخوردار هستند و در فضاهای باز می توانند بیشترین سازگاری و بهترین کیفیت را ایفا کنند. برای هزینه کمتر و فضاهای داخلی گرین وال با باکس های پلاستیکی بهترین گزینه محسوب می شوند.

5 پرسش پرتکرار در خصوص گرین وال
مشاهده

 

استند مخصوص گلدان

اجرا و ساختار گرین وال با باکس پلاستیکی و مش فولادی

قبل از هر چیزی قابل ذکر است که هر دیواری با هر متریالی این قابلیت را دارد تا برای بستر دیوار سبز مناسب باشد ولی بهتر است نمای سیمانی نداشته باشد تا در دوره های اولی که گیاه نیاز به رشد دارد و گرین وال خلوت تر دیده می شود، دید نامناسبی ایجاد نکند.

استند مخصوص گلدان

اولین وسیله ای که برای اجرای گرین وال تهیه می شود استند مخصوص گلدان می باشد که جنس آن فولادی است و با استفاده از پیچ و رول پلاک بر روی دیوار نصب می شود. سپس باکس های پلاستیکی تقریبا در ابعاد 22در 21 در 18 با توجه به سلیقه کارفرما به صورت پر یعنی با فاصله های کم  یا خلوت با فاصله های زیاد از یکدیگر چیدمان می شوند.

استند مخصوص گلدان

مزیت های گرین وال با باکس پلاستیکی و استند مخصوص گلدان

  • تجهیزات قابل دسترس
  • وزن بسیار پایین و حمل راحت آن
  • اجرای راحت بدون نیاز به متخصص
  • قابل جابه جایی
  • گلدان های قابل تعویض
  • قابلیت فاصله گذاری دلخواه بین گلدان های پلاستیکی
  • هزینه پایین
  • قابل اجرا در متراژ دلخواه
  • باکس ها دارای درین
دکوراسیون تراس و بالکن – چگونه تراس خود را دیزاین کنیم ؟
مشاهده

استند مخصوص گلدان

آبیاری گرین وال پلاستیکی

باتوجه به آن که باکس ها ارتباط مستقیمی با دیوار اصلی مورد نظر ندارند و بر روی استند مخصوص سوار هستند هیچ مشکلی بابت نفوذ رطوبت اتفاق نخواهد افتاد ضمن انکه هر باکس درین مخصوص خود را دارند و با استفاده از آبیاری قطره ای و نازل های مخصوص آب اضافی هر گلدان به داخل گلدان دیگر ریخته میشود و در نهایت در ردیف آخر آب مازاد درون سینی تخلیه که از جنس گالوانیزه می باشد و آب بند شده است می ریزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما

سلام! روی کارشناس مورد نظر کلیک کنید تا در Whatsapp چت کنید
تماس با ما